منصوریان :از این پس به عنوان توریست غار علیصدر به همدان مى آیم

امیدوارم براى مربى بعدى روى سکوها شرایط کار کردن فراهم باشد
منصوریان :از این پس به عنوان توریست غار علیصدر به همدان مى آیم

سرمربى مستعفى پاس همدان از جدایى خود از این باشگاه به طور رسمى خبر داد. علیرضا منصوریان که در پایان بازى هفته دهم رقابت هاى لیگ برترمقابل راه آهن شهررى با قبول شکست از سمت خود استعفا کرد، گفت: اولیایى من را به همدان آورد و من از او و دیگر فوتبالیست هایى که در این تیم با من کار کردند تشکر کردم و از تمام آنها خداحافظى کردم.

وى تصریح کرد: امیدوارم مربى بعدى که به همدان مى آید بتواند نتایج قابل قبولى براى تیم کسب کند اما قبل از هر چیز امیدوارم بر روى سکوها بستر لازم براى کار کردن و فعالیت او فراهم باشد. او افزود: در مدتى که در همدان بودم تمام تلاشم را کردم که در تیم هماهنگى لازم را به وجود بیاورم و نتایج خوبى کسب کنیم اما همیشه اوضاع بر وفق مراد نیست و این بار نیز از همه خواستم تا خودم اکسیژن را به این تیم تزریق کرده و با کنار کشیدن شرایط را براى فعالیت مربیان دیگر فراهم کند.

وى درخصوص صحبت هاى مسئول روابط عمومى باشگاه پاس در مورد اینکه اولیایى با سرعت استعفاى منصوریان را پذیرفت، یادآور شد: اولیایى از من خواست تا استعفا ندهم اما با استعفاى من مواجه شد. من هیچ مسئولى را در باشگاه و همدان به جز شخص اولیایى نمى شناسم و صلاح را در این دیدم که از تیم کنار بکشم.

وى تصریح کرد: بعد از حضورم در همدان تمام سعى ام را انجام دادم تا ابتدا پاس بازى خوبى را به نمایش بگذارد و سپس به دنبال نتیجه باشیم اما اکنون و بعد از این تجربه به دنبال این خواهم بود ابتدا نتیجه بگیرم و سپس بازى خوبى را ارائه دهم. وى در پایان یادآور شد: بدون هیچ کدورتى همدان راترک مى کنم و از این به بعد به عنوان توریست غار علیصدر به همدان مى آیم.


نظرات 3 + ارسال نظر
علایی پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:10 ب.ظ

آگهی استخدام در شرکت معتبر ایرانی
www.Frotel.com

دیگر زمان اینکه برای کار مجبور باشید در محل کار حضور داشته باشید به پایان رسیده است
در هر جایی که باشید می توانید کارمند شرکت فروتل باشید
زمان کار مهم نیست
واریز حقوق به حساب بانکی شما دو بار در ماه صورت می گیرد
با روزی یک ساعت کار در فروتل می توانید 200هزار تومان درآمد کسب کنید
سقفی برای درآمدتان وجود ندارد و متناسب با کار شما می باشد
روشهای مختلفی برای کار با ما وجود دارد که به میل خودتان آنرا انتخاب کنید
این کار می تواند تنها شغل شما یا یکی از شغل های شما باشد
شرکت مبتکران توسعه تجارت پارسیان مجری روشهای نوین تجارت می باشد
اگر تخصصی هم ندارید شرکت متعهد به آموزش رایگان کارمندان خود می باشد



برای ثبت نام و شروع کار از لینک زیر وارد سایت ما شوید

http://www.frotel.com/ads-reg.php?moarref=1

iden دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:04 ق.ظ

ÓáÇã.

ãØÇáÈ æÈáǐÊæ ÎæäÏã. æÈáǐ ÞÔä æ ãÝíÏí ÏÇÑí . ÇãíÏæÇÑã ÎÓÊå äÈÇÔí æ Èå ˜ÇÑÊ ÎæÈ ÇÏÇãå ÈÏí æÏÑ Öãä Çíä áíä˜ Ñæ åã ÍÊãÇ äÇå ˜ä Îíáí ãÍÔÑ
http://65.75.252.236/
ãæÝÞ æ ãæíÏ ÈÇÔíÏ

رها دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 ب.ظ http://last-shop.mihanblog.com/

سلام وبلاگ خیلی خوبی دارید مایل به تبادل لینکم
اگه موافقید منو با نام خرید اینترنتی لینک کنید و بهم خبر بدید تا ظرف 24 ساعت لینکتون کنم دوست من مطمئن باشید لینک می شید
قول میدم ----- قول مردونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد