پرسپولیس کمر مقاومت را شکست

پرسپولیس ۴ - مقاومت سپاسى ۲
پرسپولیس کمر مقاومت را شکست


گلها: کریم باقرى (  دقیقه ۱۲)، هادى نوروزى ( دقیقه ۵۴)، میثم بائو ( دقیقه ۸۰) و هوارمحمد (  دقیقه ۸۵) براى پرسپولیسبهنام افشه ( دقیقه ۸۸) و محمد مهدى نظرى ( دقیقه۹۰)

براى مقاومت


داور: سعید بخشى زاده،

کمک ها: مسعود فرح نیا وبهرام نقوى

اخطار:  حمیدرضا على عسکرى و سامان آقازمانى( پرسپولیس) و مصطفى صبرى (مقاومت سپاسى)، تماشاگر: ۲۵ هزار نفر، ورزشگاه:  آزادى تهران


پرسپولیس

میثاق معمارزاده (۱۳)، سپهر حیدرى (۱۴)، حمیدرضاعلى عسکرى (۱۶)، جلال اکبرى (۱۵)، سامان آقازمانى (۱۳)، عادل کلاه کج (۱۵)، شیث رضایى (۱۶)، کریم باقرى (۱۷) از دقیقه ۷۳ هوارمحمد، میثم بائو (۱۸) ، مجتبى زارعى (۱۴)، از دقیقه ۸۴ مهدى شیرى، هادى نوروزى (۱۷) از دقیقه ۸۶ اشپیتیم آرفى
سرمربى: زلاتکو کرانچار (۱۸)


مقاومت سپاسى

سیروس سنگچولى  (۱۰)، میرهانى هاشمى (۱۱)، مصطفى صبرى (۱۲)،  على محمد دهقان (۱۴)، محمد ایرانپوریان (۱۳)، محمدصادق کرمى (۱۵)، محمدرضا پورمحمد (۱۲) از دقیقه۶۰ بهنام افشه (۱۵)، على ممبینى (۱۱)، از دقیقه ۶۰محمد مهدى  نظرى (۱۶)، سیامک کوهنورد (۱۴)، شهرام گودرزى (۱۵) از دقیقه ۷۵ مصطفى چترآبگون و افشین متوسل زاده (۱۴)
سرمربى: داود مهابادى (۱۲)


شرح گلها

گل اول پرسپولیس: روى ارسال جلال اکبرى از میانه میدان، کریم باقرى درون محوطه جریمه با یک استپ سینه خوب، یک شوت عالى را به طرف دروازه مقاومت روانه کرد که توپ او بر فراز دست هاى سنگچولى به گل تبدیل شد.
گل دوم پرسپولیس: میثم بائو در پشت محوطه جریمه مقاومت پاس بیرون پایى را براى نوروزى فرستاد که این بازیکن با یک ضربه سر خوب دومین گل تیمش را وارد دروازه مقاومت سپاسى کرد.
گل سوم پرسپولیس: میثم بائو توپ را از روى پاى نوروزى برداشت و پس از گذر از ۳ بازیکن مقاومت سپاسى ضربه اش سومین گل سرخپوشان را رقم زد.
گل چهارم پرسپولیس: مهدى شیرى در داخل محوطه جریمه پاس عرضى خوبى را براى هوارمحمد فرستاد تا ضربه بغل پاى این بازیکن چهارمین گل پرسپولیس را رقم زده باشد.
گل اول مقاومت سپاسى: محمدمهدى نظرى پاس در عمق خوبى را براى افشه ساخته و پرداخته کرد تا این بازیکن با چند گام پیشروى با یک ضربه پاى چپ خوب یکى از گل هاى خورده تیمش را جبران کرده باشد.
گل دوم مقاومت سپاسى: روى پرتاب یک اوت دستى بلند و اشتباه مدافع پرسپولیس محمد مهدى  نظرى صاحب توپ شد تا با یک چرخش خوب دومین گل تیمش را در عرض ۲ دقیقه وارد دروازه میثاق معمارزاده کرده باشد.


لحظات حساس

دقیقه :۳ روى یک ارسال خوب از راست ضربه دهقان را معمارزاده مهار کرد و در بازگشت ضربه ایرانپوریان مى رفت که از بالاى سر میثاق وارد دروازه سرخپوشان شود که کریم باقرى توپ را از روى خط دروازه برگشت داد.
دقیقه:۱۴ هادى نوروزى پا به توپ به طرف دروازه مقاومت راه افتاد و وقتى در داخل محوطه ۲ مدافع حریف را روبروى خود دید، بائو را صاحب یک موقعیت خوب گلزنى کرد که ضربه این بازیکن با فاصله کم از کنار دروازه به خارج رفت.
دقیقه :۳۸ مجتبى زارعى در داخل محوطه جریمه با عبور از عرض از ۲ مدافع روبروى خود، ضربه اى را به طرف دروازه سنگچولى زد که ضربه اش از بالاى دروازه مقاومت به بیرون رفت.
دقیقه :۴۵ مجتبى زارعى در داخل محوطه جریمه استارت زد و ۲ مدافع پیش روى خود را به زیبایى از مقابل خود برداشت و پاس به عقب خوبى را براى نوروزى ساخته و پرداخته کرد که توپ این بازیکن پس از برخورد به بدن مدافع مقاومت به کرنر رفت.
دقیقه :۵۰ مقاومتى ها در پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهى شدند که ضربه ایرانپوریان را معمارزاده با دشوارى تمام به کرنر فرستاد.
دقیقه :۶۰ روى خطاى مدافع مقاومت پشت محوطه جریمه روى شیث رضایى اعلام خطا کرد که ضربه را خود شیث به زیبایى زد که توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه :۶۳ روى ضربه کرنر عادل کلاه کج، نوروزى با سر قصد بازکردن دروازه مقاومت را داشت که سنگچولى توپ نوروزى را از زیر تیر دروازه به کرنر فرستاد.
دقیقه :۷۷ محمد مهدى نظرى در نفوذ به درون محوطه جریمه پرسپولیس پاس خوبى را به عقب براى کوهنورد فرستاد که این بازیکن دروازه خالى پرسپولیس را کج دید و توپش را به بیرون زد.
دقیقه :۸۹ اشپیتیم آرفى روى تیر ۲ زودتر از مدافع مقاومت به توپ رسید و ضربه اش را به درون دروازه مقاومت فرستاد که داور قبل از آن آفساید او را اعلام کرده بود.

در حاشیه دیدار پرسپولیس- مقاومت سپاسى
حضور دادکان
روز گذشته در جریان بازى ۲ تیم پرسپولیس تهران با مقاومت سپاسى شیراز محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال در ورزشگاه آزادى حضور داشت و نظاره گر بازى سرخپوشان تهران بود.


هواداران راضى از کرانچار

در جریان بازى پرسپولیس با مقاومت سپاسى حمایت هواداران از کرانچار سرمربى کروات تیم محبوبشان جلب توجه کرد.تشویق زلاتکو کرانچار توسط هواداران پرسپولیس پیش از این کم پیش آمده بود اما روز گذشته پرسپولیسى ها راضى از نتیجه به دست آمده بارها این کار را ادامه دادند تا کرانچار هم کنار زمین براى آنها دست تکان دهد.


برخورد عبدى با کرانچار!

در جریان بازى پرسپولیس و مقاومت صحنه جالبى کنار زمین به تصویر کشیده شد. در لحظاتى از بازى توصیه هاى فنى حسین عبدى مربى و زلاتکو کرانچار سرمربى تیم پرسپولیس با هم تداخل پیدا کرد. البته معمولاً توصیه هاى فنى را عبدى در کنار زمین به بازیکنان منتقل مى کرد اما در معدود دفعاتى که کرانچار هم براى توصیه به بازیکنان به کنار زمین آمد با عبدى برخورد کوچکى داشت.


کرانچار در آغوش عابدزاده

بعد از به ثمر رسیدن گل چهارم تیم پرسپولیس احمدرضا عابدزاده از روى نیمکت بلند شد و بعد از گفتن چند کلمه، زلاتکو کرانچار سرمربى تیم را به آغوش کشید و خوشحالى خود را این چنین بروز داد.


پاداش به بازیکنان به انتخاب عابدزاده

احمدرضا عابدزاده مربى تیم پرسپولیس با یکى از هواداران تیم پرسپولیس هماهنگ کرده است تا بعد از پایان هر بازى به ۵ نفر از بهترین بازیکنان تیم ۱۰۰ هزار تومان پاداش بدهد. این پاداش در صورت برد خارج از خانه به ۲۰۰ هزار تومان مى رسد. ۵ نفرى که به نظر عابدزاده بهترین هاى پرسپولیس بوده اند شب گذشته از عابدزاده پاداش گرفتند.


یک گل کافى نیست!

حبیب کاشانى سرپرست باشگاه پرسپولیس بین ۲ نیمه بازى در رختکن پرسپولیس حضور پیدا کرد و صحبت کوتاهى با زلاتکو کرانچار داشت. در قسمتى از صحبت هاى کاشانى او به کرانچار تأکید کرد باید هر ۳ امتیاز بازى را به دست آورد و این مسأله با یک گل که حاشیه امنیت کمى دارد ممکن نیست.


کاشانى و فرخزادى در رختکن مقاومت

حبیب کاشانى سرپرست باشگاه پرسپولیس به همراه مجید فرخزادى پس از پایان بازى به رختکن تیم مقاومت سپاسى شیراز رفت. کاشانى و فرخزادى با حضور در رختکن مقاومت به تیم میهمان به خاطر بازى خوبشان تبریک گفتند.


حضور کرانچار در کنفرانس به خاطر جریمه ۵ میلیونى!

پس از پایان بازى پرسپولیس و مقاومت قرار بر این بود تا به جاى زلاتکو کرانچار سرمربى تیم پرسپولیس، حسین عبدى مربى این تیم در کنفرانس مطبوعاتى بعد از بازى شرکت کند اما در نهایت این خود کرانچار بود که در کنفرانس حاضر شد.از قرار معلوم دلیل این تغییر در تصمیم این بود که مسئولان برگزارى بازى به پرسپولیسى ها اعلام کردند در این صورت ۵ میلیون تومان جریمه خواهند شد به همین خاطر بود که خود کرانچار به کنفرانس رفت و مقابل سوال خبرنگاران جوابگو بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد