مرفاوى: طلسم شکست ناپذیرى مس در کرمان را مى شکنیم

مرفاوى: طلسم شکست ناپذیرى مس در کرمان را مى شکنیم



صمد مرفاوى سرمربى تیم فوتبال استقلال تهران شرایط تیمش را مطلوب خواند و گفت: با آمادگى کامل به کرمان مى رویم تا طلسم شکست ناپذیرى مس در خانه اش را بشکنیم.

وى ضمن بیان این مطلب در خصوص دیدار استقلال و مس کرمان اظهار داشت: در طول هفته جارى تمرینات خوبى را پشت سر گذاشته و با جدیت کارهاى تاکتیکى را مرور کرده ایم. شرایط تیم به گونه اى است که مى توانم با اطمینان بگویم با آمادگى کامل در این بازى به میدان خواهیم رفت.

سرمربى تیم استقلال تهران ادامه داد: بازى مقابل پرسپولیس را کاملا فراموش کرده ایم چرا که آن بازى ۳ امتیاز داشت و سهم هر تیم در این دیدار یک امتیاز شد. بنابراین معتقدم که این بازى هم به تاریخچه دیدارهاى استقلال و پرسپولیس پیوسته و دیگر کسى از آن یاد نخواهد کرد تا دیدار برگشت دو تیم که بازهم با حواشى خاص خود همراه خواهد بود.

مرفاوى مس کرمان را تیمى بسیار منسجم و با قابلیت هاى بالا خواند و گفت: این تیم از یک کادر فنى خوب و بازیکنان پخته سود مى برد و کمتر در خانه خود به حریفان امتیاز مى دهد. در عین حال امیدواریم با کسب ۳ امتیاز در این دیدار سنت شکنى کرده و طلسم شکست نخوردن تیم مس را در کرمان بشکنیم.

او در ادامه از غیبت چند بازیکن تاثیرگذار تیمش در دیدار مقابل مس کرمان خبر داد و گفت: ما براى دیدار مقابل مس کرمان چند بازیکن مصدوم و محروم داریم. علاوه بر امیرحسین صادقى و فرهاد مجیدى ۳ اخطاره و محروم هستند، سیدمهدى سیدصالحى نیز به علت مصدومیت قادر به همراهى تیم نخواهد بود.

وى در خصوص شرایط امیدرضا روانخواه نیز گفت: روانخواه تا حدودى مصدومیتش برطرف شده و اگر شرایط اجازه بدهد در دیدار مقابل مس کرمان شاید براى چند دقیقه اى از وجود او استفاده کنیم تا رفته رفته آماده بازگشت به ترکیب شود.

مرفاوى در واکنش به منتقدانى که تعداد زیاد مهاجمان از مشکلات اصلى آبى پوشان مى دانند، گفت: متاسفانه عده اى فکر مى کنند که تعداد مهاجمان استقلال زیاد است و همین مسأله براى ما مشکل ساز خواهد شد. آنهایى که چنین افکارى دارند گمان مى کنند استقلال تا پایان فصل بیشتر از ۱۰ تا ۱۵ بازى ندارد و فصل را در همین چند بازى مى بینند.

وى ادامه داد: شما مى دانید که ما باید در ۳ جبهه لیگ برتر و جام حذفى ایران و لیگ قهرمانان آسیا مبارزه کنیم به همین خاطر باید بیش از ۴ مهاجم داشته باشیم تا در کوران رقابت هاى پیش رو با کمبود بازیکن مواجه نشویم.

سرمربى تیم استقلال تهران که شایعه شده است، به خاطر اظهاراتش علیه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال به کمیته انضباطى احضار خواهد شد، در این خصوص گفت: تا به امروز از سوى کمیته انضباطى و فدراسیون فوتبال در این خصوص با من صحبت نشده است. من هیچ صحبت غیر معقولى در خصوص سازمان لیگ عنوان نکرده ام که باعث شود به کمیته انضباطى احضار شوم. ما باید بپذیریم که اگر عده اى از سازمانى یا گروهى ایراد مى گیرند از سر کینه نیست بلکه مى خواهند به یارى خداوند هر چه زودتر مشکلات برطرف شود.

وى ادامه داد: اگر من راجع به سازمان لیگ صحبت کردم نباید این ذهنیت را به وجود آورد که با مسئولان فدراسیون مشکل داشته و از روى عمد این صحبت ها را مطرح کرده ام بلکه امیدوارم که اگر مشکلى هست با توجه به تجربه عزیزانى که در سازمان لیگ کار مى کنند و با صبرى که آنها از خود نشان مى دهند این مشکلات و نواقص هرچه زودتر برطرف شود.

مرفاوى در خصوص انتقال تمرین تیم استقلال از ورزشگاه دستگردى به مجموعه ورزشى شرکت واحد گفت: با هماهنگى هایى که با مسئولان مجموعه دستگردى داشتیم قرار بر این شد تا براى استراحت چمن ورزشگاه دستگردى و مرمت آن چند روزى آنجا تمرین نکنیم و تا روز جمعه هفته جارى تمرینات خود را در مجموعه شرکت واحد ادامه دهیم.

سرمربى تیم استقلال تهران از پیش بینى نتیجه دیدار تیمش مقابل مس کرمان خوددارى کرد و گفت: من هیچ وقت هیچ بازى را پیش بینى نخواهم کرد اما معتقدم که هر تیمى تاکتیک هاى خود را به نحو احسن اجرا کند و با آرامش کامل در طول ۹۰ دقیقه بازى را ادامه دهد قطعا به موفقیت خواهد رسید چرا که در فوتبال برد، باخت و مساوى همیشه وجود دارد اما ما براى اینکه بتوانیم طلسم شکست نخوردن تیم مس را در کرمان بشکنیم با همدلى کامل به کرمان خواهیم رفت تا به یارى خداوند ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود کرده و دست پر از کرمان به تهران باز گردیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد