کاشانى: دادکان یکى از گزینه هاى مدیر عاملى است

هدایتى، نژادفلاح، فرخزادى، پروین ودادکان گزینه هاى هیات مدیره هستند
کاشانى: دادکان یکى از گزینه هاى مدیر عاملى است

حبیب کاشانى سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران گزینه هاى احتمالى اعضاى هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را اعلام کرد.وى در این باره گفت: حسین هدایتى، محمد حسین نژاد فلاح، مجید فرخزادى، على پروین و محمد دادکان از گزینه هاى حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هستند و سازمان تربیت بدنى به زودى وضع باشگاه را مشخص مى کند. مشاور عالى رئیس سازمان تربیت بدنى درباره حضور محمد دادکان در هیات مدیره باشگاه هم گفت: محمد دادکان براى مدیر عاملى باشگاه یکى از گزینه هاست و با توجه به توانایى هاى وى امیدوارم به زودى به فوتبال باز گردد.کاشانى درباره ادامه حضور خود در باشگاه پرسپولیس هم گفت: با توجه به قانون، فقط۳ ماه مى توانم با این عنوان در پرسپولیس بمانم.وى افزود: به علت۲ شغله شدن، نمى توانم به صورت همزمان در باشگاه پرسپولیس و شوراى اسلامى شهر تهران کار کنم و طبق قانون هم حداکثر تا ۳ماه مى توانم سرپرست باشگاه باشم و پس از آن باید وضع باشگاه مشخص شود. عضو شوراى شهر تهران ادامه داد: دست کم ۲۰۰ هزار نفر از مردم به من راى دادند و باید تا پایان این دوره شوراى شهر تهران، در خدمت مردم باشم. سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: شوراى شهر تهران، حداکثر۲ روز در هفته جلسه دارد ومى توانم در روزهاى دیگر در جاى دیگر به مردم خدمت کنم. کاشانى تصریح کرد: به هیچ عنوان چون به صورت موقت در باشگاه هستم، کارها را سرسرى نخواهم گرفت و طورى کار مى کنم که انگار سال ها قرار است بمانم و پرونده همه کارهاى باشگاه به طور جدى پیگیرى خواهد شد. وى تاکید کرد: در ابتدا فکر مى کردم مشکل باشگاه اقتصادى است اما هم اکنون مطمئن هستم که مشکلات معنوى هم داریم که باید با صحبت کردن با اعضاى تیم این مشکلات را حل کنیم . سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران همچنین اظهار کرد: مدیر عامل باشگاه استقلال تهران که هم اکنون در سمت قائم مقام سازمان تربیت بدنى است بهتر است یکى از این۲ سمت را در اختیار داشته باشد چون سازمان تربیت بدنى حکم پدرى را براى ورزش دارد و بهتر است براى اینکه شائبه از بین برود ایشان در سمت مدیر عامل استقلال نباشد.مشاور عالى سازمان تربیت بدنى گفت: واعظى آشتیانى مدیرى خوب است و بهتر است در همه جاى ورزش از وى استفاده شود.حبیب کاشانى درباره برد پرسپولیس مقابل مقاومت سپاسى تصریح کرد:ناجوانمردانه بود اگر این برد را به نام خود ثبت مى کردم و این برد حاصل کار انصارى فرد و دیگر بازیکنان تیم بود.وى گفت: شاید سرنوشت من این باشد که با۶ و یا ۸ کسر امتیاز قهرمان شوم و امسال هم این گونه فکر مى کنم با۸ امتیاز منفى مثل یوونتوس فصل را شروع کردیم و پرسپولیس این فصل هم توانایى قهرمانى را دارد و این سخن را به گزافه نگفته ام. کاشانى درباره بازگشت على کریمى به پرسپولیس نیز گفت: على کریمى سرمایه باشگاه پرسپولیس است. متاسفانه در ابتداى فصل کج سلیقگى هایى صورت گرفت که منجر به جدایى کریمى از پرسپولیس شد. اما تیم پرسپولیس به على کریمى احتیاج دارد. حضور این بازیکن براى هر تیمى نعمت است و سعى مى کنیم با رفع مشکلات قانونى و همکارى هدایتى و باشگاه استیل آذین شرایطى را فراهم کنیم که نیم فصل به پرسپولیس اضافه شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد