کرانچار: این پیروزى پرگل حق پرسپولیس بود

 کاشانى با خودش انرژى مثبت آورد
کرانچار: این پیروزى پرگل حق پرسپولیس بود



زلاتکو کرانچار سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس بازگشت حبیب کاشانى به این تیم را به فال نیک گرفت و گفت: کاشانى با قلبش کار مى کند و با بازگشتش انرژى مثبت به پرسپولیس تزریق کرد.


وى پس از پیروزى پرگل تیمش مقابل مقاومت سپاسى ضمن بیان این مطلب در خصوص بازگشت حبیب کاشانى گفت: خدا را شکر مى کنم که ایشان به پرسپولیس بازگشتند ایشان قبل از دربى هم آمد و به ما کمک کرد و فضاى مثبت روحى و روانى را که به وجود آورد در نهایت باعث شد تیم ما به شرایط عادى برگردد.


وى افزود:مى دانیم کاشانى داراى شخصیت بزرگى است و فردى کاملا پرسپولیسى است او با قلبش کار مى کند و با انرژى مثبتى که به پرسپولیس داد باعث شد تیم ما اینگونه نتیجه بگیرد.


سرمربى تیم پرسپولیس اضافه کرد: امیدوارم ایشان کسى را مدیر عامل کند که ثبات تیم حفظ شود زیرا این ثبات به نتایج مثبت پرسپولیس و روند رو به رشد آن کمک مى کند.


کرانچار در مورد عملکرد تیمش در این دیدار اظهار داشت: این پیروزى حق ما بود زیرا بازیکنان به قصد پیروزى پرگل در این دیدار به میدان آمده بودند.وى همچنین تصریح کرد: بعد از ۴ گل بازیکنان فکر کردند همه چیز تمام شده و بى خیال به بازى ادامه دادند همین مسأله باعث گلزنى تیم مقاومت شد.سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه امیدوارم روند رو به رشد و سیر صعودى پرسپولیس ادامه داشته باشد در خصوص گل هاى خطرناکى که در دقایق پایانى این بازى دریافت کرد گفت: این یک مشکل بزرگ بود و اگر ما با ۲ گل پیش بودیم برایمان درد سر ساز مى شد اما چون تعداد گل هایمان بیشتر بود بازیکنان با انگیزه کمترى در دقایق پایانى بازى کردند اما باید این مشکل به زودى حل شود.


وى در مورد غیبت حسین بادامکى در این دیدار تصریح کرد: کسى چیزى به من نگفت که بادامکى را در این بازى به میدان نفرستم اما در بازیهاى گذشته وى به شدت از سوى تماشاگران تحت فشار بود و به علت نداشتن آمادگى روحى در زمین مسابقه تصمیم گرفتم که به وى در این دیدار و بازى با استقلال استراحت دهم.


کرانچار در پایان گفت: بادامکى با تیم هست و به تمریناتش ادامه مى دهد و من هم با دقت عملکردش را زیر نظر گرفته ام اگر وى به لحاظ بدنى و روحى آماده بازگشت به مسابقات باشد قطعا به وى میدان خواهم داد. شما نباید فراموش کنید که بادامکى در بین ۲ نیمه بازى پرسپولیس با پیکان در رختکن ماند و بسیار ناراحت بود و بسیار گریه کرد و همین مسأله باعث افت روحى وى شده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد