پرسپولیس حق استفاده از کریمى را ندارد

پرسپولیس حق استفاده از کریمى را ندارد

در نیم فصل لیگ برتر على کریمى را دوباره به پرسپولیس برمى گردانم تا زمینه براى جلب رضایت هواداران و تحقق خواسته آنها فراهم شود.

این جمله اى طلایى از طرف حبیب کاشانى بود که روز سه شنبه در صفحه اول تمام نشریات ورزشى ایران نقش بست.

البته کاملاً بدیهى و طبیعى بود که رسانه ها چنین ادعاى مهمى را کاملاً جدى بگیرند. از سوى دیگر هیچ شکى هم وجود ندارد که سرپرست کنونى پرسپولیس در بیان این جمله کاملاً صداقت داشته و به هیچ عنوان نمى خواهد با سر دادن شعارهاى بزرگ جو عمومى را به سمت خود برگرداند (چون قاعدتاً با توجه به حمایتى که از او در استادیوم و سازمان مى شود نیازى به این کار ندارد) اما مسأله مهم اینجاست که قواعد حقوقى دست و بال او را براى تحقق رؤیاى هواداران بسته است.

یکى از مسئولان فدراسیون که اشرافى دقیق با قوانین یارگیرى و انتقال بازیکنان دارد صبح دیروز در این مورد به ابرارورزشى گفت: به اینکه استیل آذین حاضر مى شود بهترین بازیکن خود را در اختیار پرسپولیس بگذارد یا خیر کارى ندارم اما واقعیت امر این است که کریمى در لیگ نهم بازیکن ثابت استیل آذین بوده و بالغ بر ۸۰۰ دقیقه براى این تیم بازى کرده است حال آنکه طبق قانون یک بازیکن لیگ برترى فقط زمانى مى تواند به صورت قرضى در اختیار تیم دیگرى « از لیگ برتر» قرار بگیرد که مجموع دقایق حضورش در نیم فصل اول کمتر از ۹۰ دقیقه باشد بنابراین پرسپولس باید قید کریمى را بزند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد