نوروزى: در زمان انصارى فرد هم بازیکنان کم نمى گذاشتند

خط تیره مقاومت را در جدول از بین بردیم
نوروزى: در زمان انصارى فرد هم بازیکنان کم نمى گذاشتند

هادى نوروزى با زدن یک گل در دیدار با مقاومت سپاسى پس از نمایش موفق در دیدار شهرآورد حرف هاى بسیارى براى گفتن دارد.
گفت و گوى با وى را بخوانید:
• در رابطه با دیدار با مقاومت سپاسى چه صحبتى دارى؟
-به نظر من بازى مقابل مقاومت براى تیم ما بازى متفاوتى نسبت به دیدارهاى گذشته بود و ما با این تفکر به مصاف حریف رفتیم تا خط تیره جدول را از مقابل نام این تیم حذف کنیم. تیمى که از دقیقه یک تا ۹۰ مى دوید و خستگى ناپذیر نشان دادند اما در مجموع اسیر تجربه و انگیزه بازیکنان ما شدند و ما توانستیم خط تیره مقاومت را از بین ببریم.
•حضور کاشانى تا چه اندازه در برد پرسپولیس تاثیر داشت؟
-حضور کاشانى بدون شک به لحاظروحى و روانى تاثیر بسیارى روى بازیکنان ما گذاشت وما را به نوعى از لحاظ روانى متحول کرده بود و بازیکنان با جان و دل براى پرسپولیس بازى مى کردند.
•یعنى بازیکنان پرسپولیس در زمان انصارى فرد با جان و دل براى پرسپولیس بازى نمى کردند؟
- نه، بازیکنان در زمان انصارى فرد هم براى پرسپولیس کم نمى گذاشتند اما تغییر و تحولات باعث شد تیم ما با متحول شدن در زمینه روانى به لحاظ فنى نیز مشکلاتش کمتر شود یا حداقل کمتر به چشم بیاید.
•فکر مى کنى بتوانید به صدر جدول بازگردید؟
- قطعا مى توانیم بار دیگر به صدر برگردیم چون ۲۴ هفته از بازى ها باقى مانده و ما مى توانیم به صدرنشینى و قهرمانى امیدوارانه فکر کنیم.
•به نظر مى رسد جدا از گلزنى وظایف دیگر دارى که تو را از وظیفه اصلى ات یعنى گلزنى دور مى کنى.یعنى باید کمى عقب تر بازیکنى؟
- کرانچار جدا از گلزنى از من مى خواهد در کار تیمى نیز حضور داشته باشم و دوندگى زیادى در زمین داشته باشیم. این موضوع شاید تا حدودى روى کار من تاثیر داشته باشد.
• و به نظر در نوک حمله در سیستم ۱-۳-۲-۴ تنها هستى؟
- این به نظر کادر فنى بستگى دارد اما اگر پرسپولیس با دو مهاجم بازى کند قطعا مى تواند با قدرت بیشترى به دروازه حریفان نزدیک شود و قدرت گلزنى مان بیشتر شود.
•امیدى به آقاى گلى دارى؟

-قطعا به این موضوع فکر مى کنم و نسبت به کسب عنوان آقاى گلى اصلا ناامید نیستم اما همه تلاش من در وهله اول به نتیجه گیرى تیم  باز مى گردد.


بائو: یکى از بهترین بازى هایم را مقابل مقاومت انجام دادم

میثم بائو هافبک تیم پرسپولیس گفت: یکى از بهترین بازى هایم را مقابل مقاومت انجام دادم.وى افزود: خدا را شکر با این برد از زیر فشار خارج شدیم البته در چند بازى قبلى هم خوب بازى مى کردیم اما از موقعیت ها استفاده نمى کردیم همین مسأله باعث شده بود تا با استرس بیشترى در این بازى ظاهر شویم.او همچنین ادامه داد: کریم باقرى باگل زیبایى که به ثمر رساند استرس را از بین برد و نشان داد که هنوز یکى از بهترین بازیکنان ایران است.هافبک فصل گذشته ابومسلم در مورد گلى که به ثمر رساند، گفت: این گل را به هواداران پرسپولیس تقدیم مى کنم. در این بازى یکى از بهترین بازى هایم را انجام دادم.وى در پایان خاطرنشان کرد: همان طور که کاشانى گفته است ما باید این ۸ امتیاز را جبران کنیم تا در پایان نیم فصل در بین ۳ تیم اول باشیم.


محمد: روند ناکامى هاى پرسپولیس به پایان رسید

علیرضامحمد هافبک تیم پرسپولیس گفت: با این برد روند ناکامى هاى پرسپولیس به پایان رسید و از این پس ما مدعى قهرمانى هستیم. وى همچنین اظهار داشت: دیروز بچه ها خیلى خوب کار کردند. باید مقاومت را در آزادى شکست مى دادیم تا هم وضعیتمان را بهبود ببخشیم و هم تماشاگران با ما آشتى کنند.هافبک پرسپولیس که به دلیل مصدومیت در این بازى حضور نداشت در خصوص وضعیت آسیب دیدگى اش خاطرنشان کرد: در حال فیزیوتراپى و انجام تمرینات سبک هستم و تا یکى، دو هفته آینده براى پرسپولیس بازى مى کنم.او همچنین در رابطه با تغییر و تحولات باشگاه تصریح کرد: تغییر و تحولاتى که در باشگاه انجام شد صددرصد به نفع بازیکنان و کادر فنى بود و در این نتیجه تأثیر مستقیم داشت.وى همچنین ادامه داد: با این برد روند ناکامى هاى پرسپولیس به پایان رسید و از این پس ما مدعى قهرمانى هستیم.محمد در پایان یادآور شد: هفته آینده هم فولاد را در اهواز شکست مى دهیم و فاصله خود را با تیم هاى صدر جدولى کمتر مى کنیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد