کاشانى: باقرى نماینده تام الاختیار من در میان بازیکنان است

کاشانى: باقرى نماینده تام الاختیار من در میان بازیکنان است


حبیب کاشانى سرپرست باشگاه پرسپولیس خطاب به بازیکنان و کادر فنى تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید در کنار یکدیگر به موفقیت تیم و شاد کردن دل میلیونها هوادار پرسپولیس فکر کنیم نه به موفقیت و موقعیت شخصى خود. وى دوشنبه شب در محل اردوى تیم فوتبال پرسپولیس در هتل اوین دقایقى را براى بازیکنان این تیم صحبت کرد. کاشانى با اشاره به مشکلات کنونى تیم فوتبال پرسپولیس رعایت نظم، قوانین باشگاه، رعایت اصول حرفه اى  فوتبال، اتحاد، همدلى و ایجاد فضاى آرام از سوى مدیریت باشگاه براى بازیکنان و کادر فنى را لازمه موفقیت تیم عنوان کرد و گفت: کار من بیرون زمین فراهم کردن آرامش براى شماست و کار شما نیز شاد کردن دل میلیونها هوادار پرسپولیس با ارائه بازى  هاى قابل قبول و کسب نتایج در خور این تیم بزرگ است. وى به قوانین موجود در باشگاه پرسپولیس اشاره کرد و افزود: ما هیچ بازیکنى را از انجام مصاحبه منع نخواهیم کرد. بازیکنان باید حرفه اى عمل کنند و در جهت تضعیف باشگاه و تیم عملى انجام ندهند. سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: احترام، ادب و رفاقت حرف اول را در تیم ما مى زند و هرکسى با هر سابقه اى علیه فضاى رفاقت و منافع تیم قدم بردارد با برخورد قانونى باشگاه مواجه خواهد شد. وى حفظ آرامش تیم را اصل مهمى دانست که رعایت آن براى همه بازیکنان واجب است و در عین حال باشگاه را نیز ملزم به ایجاد فضاى آرام براى کادرفنى و بازیکنان دانست. کاشانى تصریح کرد:مطمئن باشید اگر یک ساعت را در جایى کار کنم همان مدت کوتاه را هم با اقتدار کامل کار مى کنم. سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اعتقاد دارم مهمتر از من و شما،تیم و هواداران این تیم هستند و براى موفقیت تیم و خوشحالى هواداران هرکارى در توانم باشد انجام خواهم داد و در عین حال باهرگونه بى انضباطى نیز برخورد خواهم کرد. سرپرست باشگاه پرسپولیس در بخشى از صحبت هاى خود کریم باقرى را نماینده تام الاختیار خود در میان بازیکنان معرفى کرد و از آنها خواست اگر به هر دلیلى نتوانستند مشکلات و خواسته هاى خود را با مدیریت باشگاه در میان بگذارند مشکلات را به کاپیتان باقرى انتقال دهند تا براى رسیدگى ، به او منتقل کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد